11 april, 2008

scrapp-dag


idag ska jag scrappa halva dagen... eller så... :) Här är i alla fall min första LO för dagen... är ganska nöjd faktiskt! Den handlar om när jag och min bror tog ridlektioner. Den största anledningen till att han ville rida, var att jag ville... :) Han kunde inte tillåta mig att göra något som inte han också fick göra. Han trötnade efter någon termin, men jag fortsatte och red ganska sammanhängande i 5 år. Saknar det lite nu, men det är ju så fasligt dyrt!
På söndag får jag träffa min Linda! Det ska bli så kul! Vi har inte sets på en massa år, men vi har känt varandra i typ 11 år... har brevväxlat och så i alla år, men bara träffats tre gånger!
Nu ska jag nog scrappa lite till... får se om jag hittar nåt kul kort som jag fastnar för.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar