22 juli, 2008

Hos Linda

Jag är jos min Linda i Norrköping nu, och det är så mysigt och trevligt och kul! Kom igår kväll och då råkade vi pyssla lite, så jag gjort några kort eftersom jag inte kunde bestämma mig för några roliga foton hemma.

Idag har vi hälsat på lillebror Simon på hans jobb. Han jobbar på ett ställe där det finns flera höghöjdsbanor! Snälla Simon lät oss klättra hela dagen aldeles gratis. :) Han har mognat till sig den "lille" saken... ;) Det var i alla fall jätteroligt! Fast ganska jobbigt för min stackars otränade kropp... Men jag lyckades i alla fall med att klätra runt på fyra olika banor på mellan 5 och 15 meter över marken. Lagom läskigt. Hade gjort det sista också om jag inte hade haft så fasligt ont i armar och ben efter den röda... Lekte "Jungel George" ett antal gånger då jag krashade rakt in i träden i sluten av de olika linbanorna. Hjälp vad fort det går! Det är svårt att bromsa sig trots arbetshandskar. Linda var jättemodig! Hon är höjdrädd, men endå lyckades hon ta sig runt två banor. Är mäkta imponerad. Det är ju ingen konst att vara modig om man inte är rädd! Jag är aldeles för dum för att fatta att jag borde vara rädd, Jag bara skrattar!

Ikväll ska vi se på Allsången och sen kanske det blir lite mer pyssel eller kanske filmen RENT? :) Vi får se helt enkelt!
Imorgon får jag träffa min älskling! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar