11 juli, 2008

Onödigt vetande

Linda tyckte att jag skulle svara på en massa "onödiga" frågor, så här kommer dom;

1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min sambo Lars

3. Hur lång är du?
162 centimeter

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kommer inte ihåg... hmmm...

5. Vem ringde du senast?
Lars tror jag...

6. Vem ringde dig senast?
Lillebror Emil

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
'det var ingen avi... det ar en påminnelse om att du inte har betalat fakturan... har du det?'

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
För tio minuter sen...

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

12. När vaknade du i dag?
Ungefär 8 eller halv 9...

13. Vilken är din favoritjulsång?
'Blå brinner vinternatt'

14. Vilken är din favoritplats?
Oj... jag vet inte så noga... det beror på hur jag mår... men i närheten av min älskling är ju aldrig fel... :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
ingen aning...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i ett litet radhus eller så i närheten av Stockholm.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag vet inte... Inget tror jag...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Lilla Othilia

19. Hur stor är din säng?
160 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En egen och så snor jag Lars' ibland! ;)

23. Hur många landskap har du bott i?
Tre, gästrikland, uppland och södermanland

24. Vilka städer har du bott i?
Sandviken, Bromma, Flemingsberg och Hammarby sjöstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor eller barfota

26. Är du social?
Oftast inte...

27. Vilken är din favoritglass?
Kanelglass... eller nån sorbet

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Bärpaj

29. Tycker du om kinamat?
Mums

30. Tycker du om kaffe?
Blä!

31. Vad dricker du till frukost?
Typ mjölk...

32. Sover du på någon särskild sida?
den som är närmast Lars

33. Kan du spela poker?
Jag kan reglerna och så, men mitt 'poker-face' är inte så välutvecklat...

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja!


35. Är du en beroendemänniska?
lite kanske...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jag tror inte det...

37. Vill du ha barn?
Ja minst tre!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska... och så förstår jag nästan all tyska, men kan inte prata...

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
ingetdera... jag gillar sjöar... :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Om jag fick välja så skulle det nog vara en del scrapsaker, men just nu går det mesta till att överleva.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nåt kanske...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Numb3rs

44. Kan du rulla med tungan?
Yes

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Martin eller Thomas kanske... fast det finns många som är roliga...

46. Sover du med gosedjur?
Vill gärna, men jag får inte för Lars... :( Så då kramar jag honom istället! :P

47. Vad har du för ringsignal?
'Sway'

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mmm... en jättesöt liten klänning bland annat...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min telefon är lite röd... och min plånbok...

50. Flirtar du mycket?
Njae....

51. Kan du byta olja på bilen?
Öhh... har man olja i en bil? ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Går det att få fortkörningsböter på cykel?

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg... Läser inte så mycket längre för min syns skull...

54. Läser du någon dagstidning?
Metro och City ibland...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, men jag funderar på att börja med Allers

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna Favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett meddelande till Othilias mamma

59. När var du i kyrkan senast?
I söndags...

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oj... jag hade många... Men Kerstin och Peter var nog bäst...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
typ 10 dagar tror jag... i Thailand på Jamboree...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar