16 juli, 2008

scrappat mm

Idag har jag scrappat! :) En LO och ett kort som är nästan klart... Det var ett tag sen, inspirationen har inte infunnit sig riktigt... dessutom drar jag mig lite för att plocka fram alla saker till köksbordet... har ju ingen pysselhörna... :( Ska visa ett litet kort som jag skickat iväg till min tremänning som fyller år idag. Tror inte att jag visat det förut...Måste ju berätta att jag vann en av utmaningarna i Lindas blogg! Fick min fina vinst i brevlådan idag och blev så glad! Det var en Scraplift från den här LOn:
Min tolkning nedan, det blev ett kort...

Har ju börjat jobba nu, och det är så mysigt! Mina små barn är så söta... ska jobba sista gången imorgon innan familjernas semester. Kommer att sakna dem, men det är inte så lätt att hålla samma tempo som tvååringar... fattar inte var dom får all energi ifrån... ;)
Har kommit på en positiv sak med att vara snål; Man måste cykla istället för att åka buss... :) Får ju en massa "gratis" motion när jag cyklar i alla backar här i Stockholm... Har inte tänkt på att det finns så många (och branta) förut! Dessutom är det ju en bit mellan Sjöstan och Östermalm... Men tack vare det här så kanske jag kan få lite bättre kondis...

1 kommentar: