29 augusti, 2008

En liten låda med saker som är bra att ha

Jag har pysslat ihop en liten låda som man kan ha saker som är bra att ha i... :) Vad tycks? jag ville att man skulle bli glad av att se på den, så jag gjorde den soligt gul.
Nu är skolan igång på riktigt... vi fick får examinationsuppgift för första kursen idag. Lite läskigt, men det ska nog gå bra! Det är roligt att gå i skolan igen. De i klassen verkar trevliga också! Skönt... Mindre skönt är dock att mina böcker fortfarande inte har kommit! Jag kommer att få sitta hemma måndagskvällen och läsa... Om dom nu kommit tills dess... suck! Men det är ju "bara" lite mer än 70 sidor iaf... suck!
Ikväll ska jag till min lilla Theo och sitta barnvakt. Det ska bli kul! man behöver lite lyckopiller ibland... ;)

1 kommentar:

  1. Vilken underbar låda!!!

    Bedårande och underbar.

    Tack för titten!

    SvaraRadera