02 september, 2008

fortfarande sjuk... :(

Jag är hemma idag också... suck... men nu har jag i alla fall fått en av böckerna jag beställt... den är fruktansvärt tråkig... har läst typ 40 sidor nu. ska läsa typ 100 sidor sammanlagt idag hade jag tänkt. jag brukar ju vara ganska snabb på att läsa, men den här boken är INTE lättläst och så blir man mest förvissad av den... Hon använder en massa underliga ord och så är det referenshänvisningar i varannan mening så man tappar sammanhanget... suck...
Ska försöka laga nån slags mat nu tror jag... det blir nog snabbmakaroner. Orkar inte göra något mer komplicerat.
Om en timme ska jag försöka ta mig ner till brevlådan och hoppas på att den andra boken har kommit. Jag behöver en skrivare... suck! klarar inte av att läsa en lång text på datorn. Vi har en text på pdf som ska läsas...
En positiv sak är i alla fall att solen skiner idag. :) Man måste ju försöka vara positiv ibland i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar