03 september, 2008

på bättringsvägen

Nu tänker jag vara frisk tills imorgon! Så det så! har inte lust/tid/ork att vara sjuk mer... Idag har jag läst HELA "förskolan i politiken"! Det var väl duktigt av mig? Den var MYCKET lättare att läsa än den jag kämpade med igår... :) Det gick nästan fort att läsa den... tror det tog 2½ timme totalt... om man räknar bort några små raster... :)
Nu ska jag nog ta en dusch och tvätta av mig all förkylningslort... ;) Hoppas jag har fått nån kul post... jag gillar post... får rolig sån alldeles för sällan... Förväntar mig ett brev av lillebror snart... Som han skrivit själv... han har ju trots allt börjat skolan nu... ;)
Med lite tur får ni se en LO lite senare ikväll... har ett par halvfärdiga på lager som jag måste färdigställa nån gång... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar