27 oktober, 2008

äntligen

Nu ska jag äntligen uppdatera igen... :) Har gjort en del saker, men eftersom jag inte ville att mottagaren skulle se i förtid, så har jag inte lagt upp nåt... :)
Först ut är ett Kort som jag gjorde till Svensk scrapbookings CC härom veckan... Det är ett födelsedagskort till min söta lilla bror som blir alldeles för stor!Nästa kort gjorde jag till Pysselpassions IDOL-tävling. är riktigt nöjd, och hon som fick det blev jätteglad!
Tänkte visa ytterligare ett bidrag till IDOL, den här gången en LO med temat söta pojkar. Jag har tagit med bilder på farfar, morfar, pappa, alla mina bröder och så min älskling. Alla söta pojkar i min närmaste släkt helt enkelt... :)Sist men inte mist vill jag visa mitt första beställningskort! Det är ett dopkort till mitt lilla kusinbarn. Han döptes igår och jag fick dessutom sjunga under dopakten. Det var kul!
insidanNu ska jag försöka göra lite nytta!

2 kommentarer:

  1. Ååå vad jag gillar dopkortet och kortbidraget till Idol så väldigt mycket :) De är jättefina! Och så roligt för Emil att få ett alldeles speciellt kort bara för honom :D Det är alltid lika kul att se vad du skapar, jag väntar alltid spänt på nästa gång du ska uppdatera så jag får se lite :)

    SvaraRadera
  2. Hej hallo!

    Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

    Ja så kul att se lite nytt på din blog. Sonens kort är urgulligt.

    Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
    Du hittar den på;
    www.articsisters.blogspot.com

    Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

    SvaraRadera