09 januari, 2009

Plugg

Jahapp… Då var det dags igen… Sitter hemma och försöker skriva på de två examinationsuppgifterna som hör till den här kursen. Det går inget vidare om jag ska vara ärlig… :( Har ont i magen och allmänt svårt att koncentrera mig. Tror att jag kanske ska ta en kort promenad i solen så att jag får lite extra energi. Det är vid examinationstider man borde tycka om kaffe… ;)

Är lite sur på min telefon… Den har lagt av. Suck! Det går att starta den och skriva in pin-koden, men sen är det stopp. Ska kanske styra promenaden mot närmsta elgigant så att jag kan lämna in den…

Nu ska jag sluta gnälla och istället visa en bild på en LO jag gjorde till Pysselpassions Idol. Den är rätt rörig, men jag är ganska nöjd ändå… Den visar alla mina söta pojkar. Farfar, Morfar, Pappa och alla mina bröder. Dessutom fick min älskade lars vara med på ett hörn. :)Vecka2AnnaKastemyr Nu ska jag ut! Hoppas att ni får en chans att njuta av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar