11 mars, 2009

Bomberos

Eftersom jag är så dålig på att scrappa “på riktigt” nu för tiden, så lekte jag lite på Scrapblog. Tycker att den här bil(d)en är så söt! Det är en minipluttig brandbil! Försökte maycha bakgrunden med rutränderna på bilen och dessutom hittade jag en font som liknar den på bilen. :) Är faktiskt rätt nöjd, men vill som vanligt gärna ha era omdömmen.bomberos

Nu är det lite mer än en vecka tills LC-mässan! Längtar så det nästan gör ont! Ska ju dessutom få träffa min Linda! Åh, vad kul vi ska ha! Hoppas att det kommer massa trevligt folk och att den obligatoriska inspirationen infinner sig lagom tills man får veta utmaningarna. Räknar inte med att vinna något, är ju liksom rätt ny på detta, men man kan ju ha tur… ;) Det kommer att bli de bästa 2 dagarna innan min födelsedag någonsin! (Ellar ja, jag fyller ju faktiskt på tisdagen efter, men endå ;) )

I helgen kommer mamma, pappa, Emil och mormor hit. Och Lars åker till fjälls, så jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen… Det ska bli så trevligt att mormor kommer med, det var länge sen hon var i storstan… Har till och med hört att hon ska klippa sig innan, för man kan ju inte se ut hur som helst när man åker till hufvudstaden! *hihi* Vi ska i alla fall fira min födelsedag lite tror jag och så ska dom lyssna när jag sjunger med Con Spirito i Centralkyrkan i Tumba.

Nu får det vara färdigbabblat!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar