30 mars, 2009

Förlåt!

Nu var det sådär länge sen igen… fy på mig! Jag har ju massor att visa nu! :) Måste bara berätta lite om LC-mässan först. Det var jätteroligt! Massa pysslande och shoppande blev det… :) Dessutom var ju min Linda med och det gjorde ju inte saken sämre direkt… På lördagen gjorde jag fem layouter till fem olika utmaningar. Jag VANN PRIS(!!!) på 4 av dem! Visserligen var tre utlottning, men endå! Jag vinner ju aldrig nåt… :) På söndagen vann jag “bara” ett andrapris… Så av sammanlagt sju möjliga vann jag fem… Kändes lite smått pinsamt att gå fram och hämta pris så många gånger… Man nån gång måste det ju vara min tur… eller hur? Usch, vad jag skryter om mina vinster… Förlåt, jag blev bara så glad! :)

Nog babblat, nu ska jag visa ett kort jag gjorde till “blinga järnet”-utmaningen. och som ni ser så har jag verkligen blingat järnet! *hihi* Nästan lite i överkant kanske, men glitligt är det! Först får ni se en liten detaljbild. Röd hjärt-punchella, typ pearlfloss fast med större pärlor och en knapp från farmors gömmor. Försökte få till ett hjärta av flosset, men vet inte riktigt om jag lyckades…P1030545

Här är altså hela kortet. Jag ville göra lite anorlunda form så att det skulle märkas bland alla andra underbara kort, så jag lekte lite med saxen… ;)  P1030525Som vanligt blir det aldrig rätt med färgerna när jag fotar, så ni kan ju försöka se snyggare färger… ;)

Nu ska jag iväg… Ha det så bra och lämna gärna en hälsning så jag får veta vilka det är som kikar in i bloggen… :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar