07 april, 2009

Färden går mot Trödje

Tänkte att jag skulle uppdatera lite här innan jag åker norröver. Har ju inget scrappigt att visa där… ;) Åker hem till Lars föräldrar i kväll. Har spenderat förmiddagen på syncentralen och hos husläkaren. Inte mycket nytt därifrån. Eftermiddan var mycket trevligare. Lars pyssliga lillasyster Stina kom hit och ville pysselshoppa. Självklart stälde jag upp! Vi var på scrapparazzi, skapa, matton, kreatima och panduro. Köpte lite papper och annat tjafs. :)

Nu ska jag äta matlåda, men först tänkte jag visa en LO som jag gjorde på LC-mässan.P1030535Den handlar, som synes, om vårblommor! Gjorde den efter en skissutmaning. Är inte så van att skapa utifrån en skiss, så jag vet inte om det blev så bra.P1030537Visar en liten detaljbild också. Paljettband och bling.

Nu måste jag sätta mig och äta innan sällskapet tycker att jag är allt för tråkig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar