19 april, 2009

Vårrensning!

Idag ska det äntligen bli av! jag ska städa min garderob och skänka det som går till Myrorna eller nåt liknande. Är jag inte duktig? Har ju i och för sig inte ens börjat än, så man vet ju aldrig hur det slutar… Jag har ju sån utomordentlig självdiciplin när det gäller sånt här… hehe… ;) Önska mig tycka till!

Eftersom jag ändå är inte på min duktiga och ordentliga sida, så tänkte jag visa en LO som visar när jag bakade bullar för en månad sen… Är inte så nöjd med den, så jag viste inte riktigt om jag skulle visa den, men nu börjar jag få slut på fotade saker att visa, så ni får stå ut… :) P1030539Även denna gjorde jag till en utmaning på LC-mässan. *surprise* Man skulle göra en LO med en bildserie, och eftersom jag ändå tänkt göra nåt med dom här bilderna passade det ju bra att göra den då…

Nu ska jag dra med mig Lars till garderoberna så vi får nåt gjort innan vi ska tvätta ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar