01 maj, 2009

Knappar är kul!

Jag har kommit på att jag tycker väldigt mycket om knappar! I påskas när jag var hos mina svärföräldrar pysslade jag och Lars P1030576systrar en massa och så tittade jag igenom knappsamlingen som fanns där. Kom på att jag ville se hur många olika knappar man kunde ha på en LO, så jag valde ut knappar i liknande färger och satte igång! Tror det är ungefär 30 knappar. ;) P1030575Layouten handlar om min älskling. Bilden är från väckningen på hans 18-årsdag. Hittade den i en gömma nos svärföräldrarna. :) När bilden togs hade vi ännu inte hunnit bli ett par, men senare samma dag kom jag för första gången hem till honom…

På söndag ska jag till Uppsala på pysselträff! Någon mer som ska dit? Nu måste jag nog packa ihop lite eftersom jag åker norröver redan idag…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar