08 februari, 2010

Lista

Snodde en (något reviderad) lista av min Linda.

Hur gammal är du om fem år? 28 år.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Räknas datorn? fast jag har iofs inte vart vaken i 2 timmar än…
Hur lång är du? 161,7 cm.
Vilken är den senaste filmen du sett? Monsters v/s Aliens.
Vem ringde du senast? Lars.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Hur löd det senaste sms:et du fick? Helt ok, vi kör offline. Bra med hostan. Hur har det gått med sång o Kerstin? 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
När såg du senast din mamma? Lite mer än två vekor sen…
Vilken ögonfärg har du? Mörkt bruna.
När vaknade du i dag? Hade alarm på 11, men mamma ringde 10.30.
Vilken är din favoritplats?  Där Lars är.
Vilken plats föredrar du minst? Hmmm… Vet inte riktigt…
Vad skrämde dig om natten som barn? Ingenting tror jag…. *modig* ;)
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag kommer faktiskt inte ihåg!
Hur stor är din säng? 160 cm.
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med…
Hur många kuddar har du i sängen? Tre sammanlagt…
Hur många landskap har du bott i? Gästrikland, Uppland och Sörmland (De två senare är dock olika delas av Stockholm).
Vilka städer har du bott i? Sandviken och Stockholm
Är du social? Njae…. Ibland.
Vilken är din favoritefterrätt? Röra-ihop-kaka
Tycker du om kaffe? jag tänker inte bli så vuxen.
Vad dricker du till frukost? Juice eller mjölk eller te.
Sover du på någon särskild sida? Jag sover på lars sida… :P
Kan du spela poker? Kan väl, men mitt pokerfejs är kanske inte det bästa…
Tycker du om att mysa/kela? Ja!
Är du en beroendemänniska? Lite kanske...
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min rektor på högstadiet och en klasskompis från kaggeholm.
Vill du ha barn? Massor!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och så förstår jag Tyska.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja... Två gånger.
Föredrar du havet eller en bassäng? Nej. ;)
Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel.
Äger du dyrbara smycken? Vet inte… Kanske nåt...
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vi har ingen TV
Kan du rulla med tungan? Jupp!
Sover du med gosedjur? Ja, Fast helst gosar jag med Lars om han finns i närheten.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, fast intehär i Sthlm.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina röda pyjamasbyxor.
Flirtar du mycket? Nej.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag har inget körkort.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Sångtexten på en sång jag sjöng igår.
När var du i kyrkan senast? Igår
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade många bra... Kerstin, AnnaKarin, Joe, bl.a.
Hur länge har du campat som längst i ett tält? lite mer än en vecka kanske.
Vad lyssnar du på just nu? Spotify.
Vem såg dig naken senast? Gissa! :P
Vad är det för färg på din tandborste? Grön och vit.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.
Har du någon piercing? Nej.
Din största vinst? 50 kr kanske.
Civilstånd? Sambo
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och alla mina bloggar.
Är du fåfäng? Tror inte det...
Vilket är ditt drömjobb? Sångerska!
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Flytta, gifta mig och bilda familj.
Vad har du haft för husdjur? Katt.
Svär du ofta? Nej, aldrig.
Sverige när det är som bäst? Svårt…
Kan du åka slalom? Jupp.
Vad har du ätit i dag? Ingenting.
Vad har du för utbildning? Ingen som är klar.
Vilken är din bästa egenskap? Snäll.
Vilken är din sämsta egenskap? För “snäll”.
Saknar du något? Ja.
Är det viktigt att fira födelsedagar? Det är ju inte helt fel med tårta och paket.
Vad gör dig ledsen? Mycket.
Vad gör dig glad? MER!
Vad ska du göra i helgen? Titta på genrepet inför Melodifestivalen i Göransson Arena i Sandviken.
Vad är det knasigaste du gjort? Det finns nog mycket att välja på....
Vad har du för laster? Internetberoende.
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Klä på mig och hitta nåt ätbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar