21 maj, 2010

Goda nyheter

1. Vi ska flytta! Ja, det är sant! Om en timme skriver Lars på kontraktet. :)  Jag får äntligen plats för en pysselhörna och slipper invadera köksbordet. Hurra!image

2. Jag har fått praktikplats på en förskola! Får vara där så mycket och orkar. Får inte betalt, men jag får ju komma ut och träffa folk i alla fall. :)

3. Jag har scrappat en LO! känns som om det var en evighet sen… Har kommit på att jag nästan är mer för att göra kort… Hur som helst så är jag rätt nöjd med den även om färgerna kanske är mer Lindas än mina. ;)P1040084

4. Jag har klippt håret! Det var på tiden… Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist och nu har det sett risigt ut länge. Här är mitt nya jag! Det saknas typ en decimeter hår…P1040093.1

Sådär, det var dagens goda nyheter. :)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt Anna!

    Hoppas verkligen att ni blir nöjda...tänker på mina charlisar ibland!

    SvaraRadera
  2. Snubblade in här efter lite slöscrapsurfande på morgonen.. Vad skoj att du ska flytta och få en egen pysselhörna.

    SvaraRadera