04 januari, 2011

God fortsättning!

Jag har inte gett som nyårslöfte att bli duktigare på att blogga, men här kommer ändå ett inlägg. Smile

Årets första kort är till mormor som ligger på sjukhus… Hoppas att detta lilla kort hjälper henne att bli frisk snart! DSC_0150-1En liten närbild så man ser alla fina 3D-effekter.DSC_0154-1

Det frostade hjärtat har jag köpt på åhlens. Tror det ska användas till att dekorera adventsljusstaken egentligen, men jag tycker det passar bättre såhär! Smile

Tänkte visa en LO jag gjorde strax innan jul också.  Den stiliga herren på bilden är min morfar. DSC_0162Den stora svarta dekorationen kommer från ett par kasserade skor. (Passar extra bra här eftersom morfar var skohandlare!)DSC_0161

Skriv gärna en rad så blir jag glad! Open-mouthed smile

1 kommentar:

  1. Fina! Den sista på din morfar var ju superstilig, så mitt i prick:)
    Hoppas du haft en bra jul, och grattis till nybliven faster!

    Kram Emma

    SvaraRadera