27 juni, 2008

Farfar

Har gjort en LO om farfar nu också, nån rättvisa ska det ju ändå vara! :) Har ju gjort på båda farmor och mormor förut, så nu är det bara morfar kvar... ska bara se till att hitta nåt bra kort på honom...
Den här bilder är inte riktigt bram det gula är för gult... och dessutom har jag satt dit en tag med journaling på efter att bilden togs.
Har kommit på att jag är inne i min gröna period... grönt är skönt! Den stora, vita blomman har jag gjort själv av foam-sheets och stjälken är av filt.
Har gjort flera LOer på scrapblog.com också om nån är intresserad! Sök på annanasana så borde ni hitta mig och mina alster... ;)
Nu ska jag nog surfa dit och göra nån till... det är ju så kul!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig "grönt är skönt"! En av mina favorit färger.
    Din Lo är jättefin, gillar blomman och bandet längst ner.

    SvaraRadera
  2. Härliga lo´s. Gillar färgerna.

    SvaraRadera