03 juli, 2008

En liten pojke

Jag har fått ett litet kusinbarn! :) Han heter Isak. Därför kunde jag ju inte låta bli att göra ett litet kort till dem... Är ganska nöjd, tyvärr så glömde jag att ta kort efter att jag lagt till det sista... Använde i alla fall jonestones metallic ivory lace och gjorde små prickar på hjärtat... det ser ut som små pärlor! :) Använde även embossingpulver för första gången... är ganska nöjd tror jag... Hjärtat klipte jag av filt och sydde runt kanten för hand...

Jag har tappat lite inspiration för tillfället... har köpt lite nya papper och så, men jag lyckas inte få till nåt... :( har inga bolder som jag känner att jag vill scrappa om... suck... jaja... inspirationen kanske kommer igen... :)
Har föresten gjort två av Lindas utmaningar också, men de tänker jag inte visa förns tävlingen är avgjord! ;) Om ni har missat att gå in på hennes nya uppdaterade blogg, så gör det nu!

3 kommentarer:

  1. Vilket gulligt kort! Gillade filthjärtat.

    Ha det å bra!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort. Härligt blått filthjärta. Du ska se att inspirationen kommer igen. Kortet är iaf inspirerande.

    SvaraRadera
  3. Hallo tjejen...

    Nu har jag lagt in dig i min bloggrunda. Gör gärna reklam för den. Jag har många som frågar om jag vet vad för adress vissa bloggare har..

    Så bra om du sprider bloggen till ALLA.

    Ha en skön sommar

    SvaraRadera