20 september, 2008

pladder

oj, vad det är svårt att hinna med att scrappa något vettigt när man pluggar... suck... har mest färglagt i min målarbok med promarker pennorna på sistone... har inte riktigt fått in snitsen än, men det kommer väl... övning ger färdighet! :)
Idag SKA jag skriva på den där evinnerliga uppsatsen... suck... den ska vara inne på tisdag, men jag har iaf gjort den svåraste frågan tror jag... nu är det bara en jämförelse mellan två olika läroplansperioder och en tematisk text kvar... ska åtminstone bli klar med jämförelsen idag hade jag tänkt... men det är svårt att htta koncentrationen... jag diskar tom helre än skriver för tillfället! Men jag får nog "belöna" mig med att diska ikväll... ;)
Får se om jag hittar på något kul ikväll... Lars är inte hemma, så jag blir ensam hela dagen... suck... och imorgon tänker han åka till Gävle... fy på honom! Vad ska man göra med sambosar som åker hem till mamma och pappa stup i kvarten? fast så illa är det ju faktiskt inte... :) men endå... jag känner för att klaga lite... hehe...
Tänk om det gick såhär fort att skriva uppsatsen! ska skriva minst 2000 ord till innan den är klar... hu! jaja... nu är det nog bäst att jag sätter lite fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar