21 januari, 2009

Självdiciplin! Eller så inte…

jag lyckades inte hålla planeringen i förra inlägget… Råååkade bara komma på att jag ville ändra layouten på bloggen, och det “måste” ju faktiskt göras på en gång… hehe… :) Jaja… den blev ju fin i alla fall, eller vad tycks?

Har suttit hemma och slöat hela dagen idag… Hade som plan att pyssla lite, men jag kom mig inte för att dra fram alla grejorna. Lat? Jag? Nähä? ;)

Imogon ska jag till vårdcentralen och säga åt dom att genast ta bort min förkylning! är fortfarande inte riktigt pigg, fast det är ju inte på långa vägar så illa som det vart… fast jag tänker ändå gnälla lite… Ska ju ändå på återbesök för magkatarren.

Idag får ni klara er utan nåt foto. Har visat allt jag har tror jag… Får se om jag lyckas pyssla lite imorgon istället kanske…

Nu ska jag sova… Får se om jag kan följa planen idag… ;) God natt!

1 kommentar:

  1. Nääää, du har inte visat kortet jag fick i födelsedagspresent, det tycker jag du ska för det var så himla fint!! Oj, fortfarande förkyld, då får du se till att friska till, och det snabbt! Så det så! Krya på dig vännen!

    SvaraRadera