20 januari, 2009

Sova?

Kände att jag vill uppdatera lite… :) Borde helt klart gå och lägga mig, men jag orkar inte resa mig ur skrivbordsstolen. Skriver en stund här så kanske jag lyckas uppbåda lite extra ork.

Kan ju till exempel tala om att jag lämnade in mina examinationsuppgifter. En är jag säker på att jag kommer få göra om, men den andra hoppas jag på att bli godkänd på. Håll tummarna för mig!

Imorgon (eller ja, idag kanske man ska säga) börjar en ny kurs. Ser fram emot den. Tror den kan bli spännande! Den handlar om pedagogiska miljöer och mycket av den litteratur vi har handlar om lek. :) Har suttit och lyssnar på en del av böckerna idag och det verkar lovande! Ska försöka fixa så jag har textböckerna också. Det är svårt att koncentrera sig på talböcker en längre stund.

Har ju tyvärr inte hunnit pyssla nåt på senaste tiden, så ni får hålla er till tåls. Ska ändå visa en suddig bild på en LO jag gjorde innan jul. P1030387Titeln lyder: “Vill ni se en Stjärna, se på mig!” Tyckte att den kunde passa till bilden på min lilla stjärngosse. Han är helt klart en stjärna! Har klippt/skurit ut ordet “stjärna” för hand och haft på glitterlim (som inte syns på bilden) för att få lite bling.

Har gjort en plan för vad jag ska göra nu, annars kommer jag nog fastna här…. :) Jag ska:

  1. Publicera detta inlägg
  2. Stänga av datorn
  3. Resa mig ur stolen
  4. Släcka alla lampor
  5. Gå till toaletten
  6. Borsta tänderna
  7. Gå till sovrummet
  8. Lägga mig under täcket i sängen
  9. Gosa in mig bredvid Lars
  10. SOVA!

Låter det som en vettig plan? ;) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar