13 juli, 2010

Jag vann!

Weee! Tack alla ni som röstade på mig. Tyvärr räckte det inte till förstapris, men jag lyckades knipa åt mig utlottningspriset! Tjoho! Tycker att vinnaren var väldigt värdig, så jag är inte ett dugg besviken på att jag inte vann. :)

Har tyvärr inget kul att visa upp, för alla mina pysselsaker ligger nerpackade i lådor inför flytten på fredag.

En ett litet foto kan jag bjuda på. Tur att Lillebror tar hand om Storasyster så vi inte tappar bort oss… Han håller om mig med ett stadigt grepp. :) *sötis*20100619039Nej, nu måste jag lista ut vad vi ska äta till middag… Puh! Det är för varmt för att tänka på sånt… Men äta bör man, annars dör man! ;)

Påminner lite om tävlingen i förra inlägget också… Den enda kommentaren jag fått var tyvärr fel, så fortsätt gissa1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar