29 juli, 2010

Min pysselplats!

Tänkte visa lite bilder på var jag pysslar. Först en bild på hur det såg ut innan flytten. På köksbordet och allmänt rörigt.

Före:Pysselbord

Sen kommer några utvalda bilder från bygget:Bänken8Mina snälla byggarbetare jobbar hårt. bänken2 Hård väggbänken4Nästan rakt… ;) Bänken7 Bara piffet kvar!Bänken13 Och såhär fint är det nu!DSC_0609Ordning och reda bland blommor och andra dekorationer.DSC_0607Min fina expidit.DSC_0604 DSC_0605Inte helt färdigsorterat än kanske, men helt klart på rätt väg!DSC_0606     Och till sist en bild på mina papper. Tack snälla Linda för att du sorterade dem åt mig!DSC_0611 Det var allt för denna gång! Tack för titten! :)

3 kommentarer:

  1. HEj!

    Vad härligt med en egen pysselhörna. Vi jobbar för fullt med min också.
    Hoppas på att få se fina alster, nu när du ha en helt egen plats att skapa på.
    //Ulwa

    SvaraRadera
  2. Jag vill fortfarande komma igång och sortera min, just nu är det berg av grejer på mitt skrivbord och ingen direkt ordning. Hoppas också det dyker upp lite skapat här från din nya pysselhörna.

    SvaraRadera
  3. Åh vad mkt arbetsyta du har!!! Och så fint du fått det. Grattis!!!!!

    SvaraRadera